Haier HW90-B14959U1

• Test panel 8.6 jan 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Haier HW90-B14959U1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Linda 10-07-2023

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Haier HW90-B14959U1

9 kg wastrommel, past veel in! Super duidelijke handleiding voor installeren en gebruik van de wasmachine. Programma opties allemaal heel makkelijk in te stellen. Ik kon er snel goed mee overweg. Stoom optie heel fijn voor drogere was! Kreukt ook bijna niet.

Pluspunten

• 9 kg
  • Makkelijk bedienbaar
  • Stil
  • Stoomfunctie

Minpunten

• Nog niet gevonden

selma123 07-01-2023

Aanrader

Geschreven voor: Haier HW90-B14959U1

Ik heb deze wasmachine een aantal weken mogen uittesten.

En wat een vergelijking met mijn vorige wasmachine.
De machine is erg compact en heeft een modern uitzicht.

Qua geluid scoort deze machine een dikke 9,5+. Je zou denken dat hij uitstaat zo stil is de wasmachine.
Hier ben ik dan ook erg tevreden mee.

Voor beide (jong en oud) doelgroepen vind ik deze wasmachine makkelijk in gebruik, je hebt het appgebruik (hon)maar je kan hem ook prima zonder gebruiken. Het is maar wat jij fijn vind.
De app staat ook vol met handige tips en tricks.

Het drogen van de kleding na het wasprogramma scoort een 7,5, het doet wat het moet doen.
Bepaalde hardnekkige vlekken zijn er ook met het goeie programma ervoor makkelijk uit.

Prima ding!

Pluspunten

• Geluid
  • Modern design
  • Appgebruik

Frans 05-01-2023

Goede wasmachine voor zijn prijs

Geschreven voor: Haier HW90-B14959U1

Mooie compacte wasmachine. Grote opening om makkelijk je was in te laden. De trommel wordt zelfs verlicht bij laden, zodat je goed kan zien welke was je in de machine stopt. Bediening is even wennen maar erg duidelijk en overzichtelijk. De machine wast ook vuile was prima schoon. Droogresultaat is afhankelijk van toerental centrifugeren dat je kiest. Op 1200 is de was wat meer vochtig dan bij 1400 toeren per minuut. Als je geen droger gebruikt is 1400 aan te raden.
Bedienen via een app kan handig zijn als je dat zelf makkelijk vindt, maar voor ons niet echt noodzakelijk.
Jammer dat er geen waterstop/waterslot aan de toevoerslang zit, die kopen we achteraf omdat onze wasmachine op zolder staat. Dit is niet de duurste of goedkoopste wasmachine, overall beoordeel ik deze machine als medium (bouw) kwaliteit voor een prima prijs.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk bedienbaar
  • Modern uiterlijk
  • Wast goed
  • Bedienbaar via app

Minpunten

• Geen waterstop / waterslot op aanvoerslang

Evelien_86 03-01-2023

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Haier HW90-B14959U1

Deze Haier is een zeer stille wasmachine, ook als deze centrifugeert zelfs op het maximaal aantal toeren.
In de wasmachine kan max 9kg, ligt er natuurlijk wel aan wat voor was je erin doet. Ook het lampje is ideaal en de opening is groot genoeg.

Hij is erg makkelijk in gebruik en ziet er ook nog eens mooi uit.

Via de hon app is de wasmachine ook handig te bedienen. De hon app is makkelijk en gratis te downloaden. Je kan kiezen uit veel verschillende soorten wasprogramma's met de zoekfunctie. Even wasmiddel in de la, deur dicht en je kan zo vanuit je luie stoel of even snel tussen door de wasmachine aanzetten en kijken hoever je was is, en je krijgt een melding als de was klaar is.
Weet je niet hoe je een vlek eruit krijgt tips en adviezen hierover ook te vinden in de app. Ook het korte programma vind ik ideaal even snel de vieze kleren van de kinderen en hup ze zijn snel schoon en klaar.

Pluspunten

• Heel stil
  • Groot
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Waterstof mist

i***********@g******** 26-12-2022

Ruime stille machine met goed was resultaat

Geschreven voor: Haier HW90-B14959U1

In opdracht van Kieskeurig.nl heb ik deze wasmachine een aantal weken mogen testen. De ruime en vooral stille machine is een echte krachtpatser. Ik kom van een bejaarde Bosch machine die tijdens het centrifugeren op zolder het hele huis deed trillen. Deze machine trilt nauwelijks. Wanneer de machine echt vol zit met bijvoorbeeld beddengoed trilt hij wat meer. De machine deed er ook wat langer over tijdens het centrifugeren t.o.v. de aangegeven tijd. Maar bij een normale lading is de machine precies op de aangegeven tijd klaar.
De machine heeft ingebouwde Wifi. Via de app, die eenvoudig te downloaden is heb je precies inzicht in alle gegevens tijdens het wassen. Je kan ook een uitgestelde startstand doen. Vooral de gereed melding vond ik erg handig. De machine heeft ook ingebouwd licht dit aanspringt als je de deur open doet.
Enige min puntje is dat ik het droogresultaat iets minder vind. D.w.z. de was komt er iets vochtiger uit dan mijn oude machine. Echter, heeft dat weer een positief resultaat op kleding die je ophangt en dus minder kreukt, dus minder strijken! Ook de prijs t.o.v. concurrerende merken is zeer gunstig. Heeft lange garantie op de koolstofborstel loze motor. Ik zou de machine iedereen aanraden.

Pluspunten

• Stil
  • Wifi
  • Verlichting
  • Grote capaciteit

Minpunten

• Droogresultaat

L********@g******** 23-12-2022

Top

Geschreven voor: Haier HW90-B14959U1

Ik heb de Haier wasmachine een aantal weken mogen testen. De wasmachine is mij zeer goed bevallen. Ruim genoeg voor een gezin van 4 en super stil. Ook tijdens het centrifugeren hoor je hem niet. De eerste keer dat ik hem aanzette, dacht ik zelfs dat hij het niet deed; zo stil. Vullen en legen gaat ook gemakkelijk door de grote opening. De wasmachine is zeer gemakkelijk in gebruik. Weinig overbodige knopjes en het eerste gebruik verliep soepel.
Pluspunt vind ik ook dat hij nog eens een mooi, strak design heeft.
Al met al met ik er erg tevreden mee!

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Mooi